5 клас / Інформатика. Робочий зошит НУШ. Тріщук / Богдан
Зміст зошита відповідає Державному стандарту загальної середньої освіти та Модельній навчальній програмі «Інформатика. 5–6 класи» (авт.: Пасічник О.В., Чернікова Л.А.). Для учнів та учениць 5 класу.
ЗмістРозділ 1. Власне цифрове середовище |
Тема 1. Інформаційні технології, їхня роль у житті сучасної людини. Поняття про інформаційні процеси |
Тема 2. Комп’ютери та їх різновиди. Складові комп’ютерів, їх призначення. Загальне поняття про програмне забезпечення |
Тема 3. Операційна система та її інтерфейс. Об’єкти файлової системи, їхні властивості та операції над ними |
Підсумок розділу 1 |
Розділ 2. Пошук в Інтернеті |
Тема 4. Поняття про глобальну мережу Інтернет та її призначення. Браузери, їхнє призначення, використання та налаштування |
Тема 5. Сайти, розміщення інформації на сайтах. Навігація по сайтах. Пошукові системи, їхнє призначення |
Тема 6. Прості методи та алгоритми пошуку. Ключові слова, запити пошуку. Особливості пошуку різних типів інформації в Інтернеті |
Тема 7. Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету. Ресурси для перевірки достовірності інформації |
Тема 8. Академічна доброчесність. Правила цитування та використання авторської інформації |
Підсумок розділу 2 |
Розділ 3. Текстові документи |
Тема 9. Текстовий документ, його об’єкти та їхні властивості. Створення та збереження текстових документів |
Тема 10. Правила і способи введення тексту, його виділення та редагування |
Тема 11. Робота з текстовими фрагментами |
Тема 12. Списки у текстових документах |
Тема 13. Таблиці у текстових документах |
Тема 14. Графічні зображення та інші об’єкти у текстових документах |
Тема 15. Параметри сторінок. Підготовка текстового документа до друку |
Тема 16. Електронний документообіг, безпаперові технології обробки даних |
Підсумок розділу 3 |
Розділ 4. Алгоритми і програми. Анімації та узори |
Тема 17. Алгоритми та їхня роль у житті людини. Виконавець |
Тема 18. Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Способи опису алгоритму. |
Тема 19. Програма. Поняття моделі та моделювання |
Теми 20–21. Лінійні алгоритми. Проєкт «Розв’яжи задачу» |
Тема 22. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Алгоритми з розгалуженнями |
Теми 23–24. Проєкт «Клавіатурний тренажер» |
Теми 25–26. Створення простих програмних проєктів із керуванням рухом об’єктів за допомогою різних пристроїв уведення інформації |
Теми 27–28. Проєкт «Програма для малювання» |
Теми 29–30. Проєкт «Чат-бот» |
Підсумок розділу 4 |
Розділ 5. Комп’ютерна графіка |
Тема 31. Растрові та векторні зображення, їхні об’єкти і властивості |
Тема 32. Формати файлів растрових і векторних зображень. Графічні примітиви та інструменти для побудови |
об’єктів зображення |
Тема 33. Операції над об’єктами та групами об’єктів |
Тема 34–35. Узагальнення та систематизація знань за навчальний рік |
Основні | |
---|---|
Виробник | Богдан |
Країна виробник | Україна |
ISBN | 978-966-10-6898-7 |
Вага | 155 г |
Вид | Робочий зошит |
Вид палітурки | М'який |
Кількість сторінок | 80 |
Стан | Новий |
Тематика | Школярам, абітурієнтам |
Тип поверхні паперу | Матова |
Тип поліграфічного паперу | Офсетний |
Навчальний період | Середня школа (5-9 клас) |
Мова видання | Українська |
Формат | |
Довжина | 20 см |
Ширина | 15 см |